Gaffers tape (platnena crna ljepljiva traka)
(prestaro za odgovor)
Denis
2005-09-16 09:38:52 UTC
Eto - tražim traku iz naslova - vani to zovu "gaffers tape", a to je
zapravo ljepljiva traka, ali za razliku od uobičajenih "duct tape"
"power tape" i ostalih, ova je *PLATNENA*, tj. kao ona flaster-traka,
ali crne boje.

Ne pitajte zašto mi treba - u fotografiji ima mali milijun primjena :)
Ovaj put mi treba za popravak starih uložaka za film (gfilm holdera)
formata 4x5 inča.

E, sad, ako je to netko vido kod nas ili zna gdje bi se moglo kupiti,
cijenim svaku informaciju...

Znam da to mogu naručiti izvana, ali jednostavno nije ekonomično -
plaćati špediciju, carinu i hrpu drugih dažbina :(

Denis
Stefano
2005-09-16 10:47:45 UTC
ako mi se ne cini krivo...mislim da tak nekaj ima kraj blagajni u bauhausu
Denis
2005-09-16 18:22:22 UTC
Post by Stefano
ako mi se ne cini krivo...mislim da tak nekaj ima kraj blagajni u bauhausu
THX za informaciju - našao, kupio :)

BTW nije kod kase u Bauhausu nego na odjelu sa zidnim tapetama i ostalim
papazjanijama, ima cijela polica ljepljivih traka raznih vrsta. Kupio
sam manji kolut veličine uredskog selotejpa (2,75m), košta oko 15 kn.
Ima je i u veeeelikom kolutu (valjda 15 metara), ali ta dođe 275 kuma :(
Ova mala mi je dosta :)

Sve pet!

Hvala!
ZOck
2005-09-20 20:00:59 UTC
Post by Denis
[...]
Za u buduce: ima ih i u pevecu, i u Bau maxu, i u merkatoru, i u bilo
kojem vecem centru za sljakere u hrv. Fala bogu, bar nekaj dobro od tog
kapitalizma. Nekad, kad sam delal u filmskoj industriji, bili smo bogeci
sretni kad bi dosli Ameri i slicni da dobimo te trake, a gle sad.

ZOck